10 aylık oğlum sdece emmek istiyor ek gıda istemiyor arada yoğurt yiyor bi o kadar patatese dair hiç bişeyi kabul etmiyor sevdiği şeyleri de yemiyor geçici mi bu durum ya çok üzülüyorum şuan diş çıkarma döneminden ondan mı bilemiyorum hep böyle gidecek diye endişeleniyorum ne yapsam düzelir acaba 😞