Yarenn1301 Bebeğime bugün kalça ultrasonu yapıldı. Tip 2A denildi yani tam oturmamış kalça kemikleri denildi bir ay sonra kontrole çağırdılar. Aynı durumu yaşayan var mı düzelir mi?
Rozalinda Yarenn1301 bebeğiniz kaç aylık şuan. Ölçüleri kaç çıktı? Bizim de sorunluydu tip1 a idi sanırım sonra düzeldi .
Deletedmom_58 Yarenn1301 bizimde kalça çıkıklığına meyilli dendi iki bez kullandık bir ay boyunca yarın tekrar ultrason çekilecek inşallah düzelmiştir
Yarenn1301 Rozalinda 2ay 18 günlük sağ 55 sol 58 çıktı düzelir dediler ama bilmiyorum inşallah düzelir
Rozalinda Yarenn1301 bebeğiniz daha küçük toparlar bence canınızı sıkmayın bizimki de 58 di. Çift bez takın demişti çocuk doktoru ama biz takmadık. Çocuk ortopedistine gidiyorduk salih marangoz çok iyi bir dr. O çift bezin tedavi edici özelliği yok dedi. O yüzden takmadık. Düzeldi çok şükür