Bes22 Bebeğim 3 ay 1 haftalık . Asla uyumuyor ağlıyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım bu nasıl bir atak 3. Ay mi 4.ay mi . Ne zaman bitiyor 4.ay atağı