Evet tuaf bir soru oldu ama banada çok yürütme dendiğinden berri kafamda deli sorular 😀😀 bizimkide yorulduğunda her çocuk gibi kucak istiyor ama kucağa almamaya çalışıyoruz zoraki yürütüyoruz ama tabiki ağlamadığı müddetçe yorulsada gidebildiği kadar gidiyo 14 aylık bu arada aile bireylerimiz bunu duyunca okadar yürütülmez bacağı eğrilir vs vs dendiği için konuyla ilgili yorum yapacak kimler var merak ettim bende