Bebeğim çok huzursuz sürekli bir ağlama modunda sakinlestiriyirum iki dkka sonra yine aynı ne yapacağımı sasrdim çok üzülüyorum ve stres yapıyorum sanki sadece benim bebeğim böyleymiş gibi, doktor kolik olabileceğini söyledi… Çok yorudum bu durumda olanlar var mı aceba😔