thecamellia Merhaba annişler bebeğim 6 aylık olacak önümüzdeki ay bende haziran gibi hem 6 ay kınası hemde 40 mevlüdü yapmak istiyorum hem kınasını yakar hem mevlidini okuruz pandemiden dolayı yapamadık hiçbişey çünkü neler yapabilirim tecrübeli anneler fikir verirmisiniz
Tazemomyyyy thecamellia amaç ne acaba yanlış anlamayın bilmiyorum da merakımdan soruyorum adet mi sizin oralar da 6 aylık bebeğin kınası mı oluyor gerçekten
Adamelis12 thecamellia biz Mevlüt yapamamıştık pandemiden iki kızımda da. Ev alınca hem ev için hem bebek için mevlid yaptık 6 ay kınasında da ailecek olduk anneanne babaanne falan. Balon vs süsledik sadece 😊
secoz thecamellia bende 3ay 27 günlükken bebek mevlidi yaptım. Grafikerim afiş yaptım anahtarlık ve kurabiye yaptım balonla süsledim. İkramlık yaptım 6 çeşit 15 kişi falandık kuram okundu sonra ikramları dağıttık çay isteyen çay içti ayran isteyen ayran 😊 2gün sonra kızının dişi çıktığını öğrendik şimdi diş buğdayı düşünüyorum eee 2 ay sonra da 6 ay kınası olur eşim her ay ev mi süsleyeceksin sen diyor 😂😂😊
thecamellia Adamelis12 bende 6 ay kınasında okutmak istiyorum mevlid pandemide yapamadığımız için aile ve yakın dostlarımı çağırıcam acaba pilav vs mi yapdam yoksa atıştırmalık bişeylermi ne giysem felan kafam karışık 😂
Adamelis12 thecamellia biz kendimiz yapmıştık. Mevlid olucaksa ve aile dışında da davet edecekseniz poğaça vs yaptırabilirsiniz elbise giymiştim ben
Mihrimahim16 Benim eşimin memleketinde de yapıyorlar 6 aylık kına 😂 Eşim yapalım dedi ben yapmıycam dedim 🙄 Mevlüt yapıcam bayramdan sonra. . Oğlum olursa sünnet düğünü falanda yapmam 🙄
thecamellia secoz ahahaha üst üste gelmiş hepsi öyle ama insan illa özeniyor pandemiden hiçbişey yapmadım ben en azından 6 ay kınası olsun diye düşündüm mevlitte okuruz ikramlık neler yaptınız
secoz thecamellia yaprak sarma, ağlayan pasta, Hindistan cevizli Kursbiye, limonlu kek, Sinop’un meşhur nokul böreği, sigara böreği 🤭 kısır yada makarna salatası yapacaktım ama çok fazla geldi hepsi diye yapmadım