Kızlar 13 aylık bir kızım var cokca akrabamız var hep aynı yasıtlar bir araya gelince gercekten onlar annelerine bakıp anne diyorlar ama benimki yapmıyor neyim eksik yada lütfen üzülmeym diye söylemeyin sizib de 13 aylık cocukları böyle olan var mı arada anne cıkıyor ama bana bakarak yapmıyor ilgileniyorum da ama niyeyse böyle bana bakıp anne demiyor sizce ne yapmalıyım