ilkgozagrimmmm kesinlikle dayanın, sizde çok iyi biliyorsunuz ki o altını geri, yapamayacaksınız, borcu kapatıp rahatladiginizda maaşı son kuruşuna kadar harcarsınız, yine artmaz, borç harç yoık diye rahatça harcanır, kendimden biliyorum, uzun süre kredi kartı çıkarmamak için direndik çünkü olmayan parayi harcamak kolay gelecekti, pandemi de mecbur kaldık çıkarttık, israf etmiyoruz ama kartsız zamanımızda ki kadar azda harcamıyoruz düşünün karı koca çok tutumlu olduğumuz halde😊insan rahatlığa düşüyor