mommysharks Kızım doğduğundan beri böyle emzirdiğim için alamadığımı düşünüyorum eşim aynı koktuğumuzu söylüyor. Lohusa depresyonu yaşıyordum geçti gibi bişey bebeğim 2 ay 2 günlük. Benim gibi alamayanlar oldu mu olduysa ne zaman aldınız😊
kelebekim mommysharks dert etme bnde alamıyorum. Çünkü sutumuz korkuyorlar. Eşim sabahlari bn uyuyun diye mama veriyordu. O zaman diyordu. Bn emzirene kadar mama kokuyordu.