Merhaba arkadaşlar kızım 3 aylık ve aşırı güleç bir bebek. Her sabah oyunlar oynarım ilgilenirim severim ninniler şarkılar söylerim tüm günümü ona emek harcayarak geçiriyorum. Bana sadece sessiz sessiz gülümser o kadar ama babasına sesli gülüyor onun güldürmek için çabalamasına bile gerek yok görse yetiyor ben de kendimi parçalıyorum aynı tepkiyi vermiyor . Hadi kızlar babasına düşkün olur diyelim bugün annem geldi onu çok az görmesine rağmen sesli güldü onun yanında beni umursamadı bile ve çok zoruma gitti çok üzüldüm neden böyle oluyor sizce neyi yanlış yaptım ben🥺