Arkadaşlar daha öncede post açmıştım bebeğimin kilosu için fakat çoğu kişi takma bu kadar dedi takılmayacak gibi değil yani sizden teselli değil çözüm istiyorum, 13 aylık 9 buçuk kilo iştahsız yani atıştırma tarzı yiyor ne yedirsem kilo alır istiyorum ki 2 kilo daha alsın sonra zaten toparlar kendini , çok hızlı kilo aldıran formül varmı