Azatimm Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük ve doğduğundan beri sürekli hasta her hastaneye gittiğimde başka bişey çıkıyor ilk bronşit olmuştu sonra alerji ve şuanda da astımdan şüpheleniyorlar dengem altüst oldu ne yapacağımı şaşırır durumdayım böyle olup geçen varmı acaba?
Fatmanrxx27 Azatimm çok geçmiş olsun 3 yaşından sonra azalıyor benim oğlumda alerjik astım . Buhar en çok işe yarayan şey bu yani keçiboynuzu pekmezi veya özü vs verip destek olabilirsinz
Azatimm Divayorgun Doktorumuz ilaç tedavisine başladı ne kadar sonra geçer bilmiyorum bugün 4 gün ama bı ilerleme yok pazartesi günü kontrolümüz var yine bakalım ne diyecek.
Glshmrthmz Azatimm ilaç kullandıktan sonra probiyotik kullanın maflor kullandık biz ve yoğurtla alerjisi yoksa yogurtun içine minik minik sarımsak dograyin sürekli yedirin hastalanınca sizde sarımsak yuttun emziriyorsanız bize yaradı
Helokusunannesi Geçmiş olsun, bi an önce toparlar inşallah, İnstagramda hastalanmayancocuk diye bir sayfa var, baya etkili bir sayfa, istersen oraya bir yaz canım
Deletedmom5455451 Geçmiş olsun büyük oğlum da da vardı şükür geçti sonra.. Hava değişimi bir sıcak bi soğuk dengeler bozuldu sakin olmaya bak beslenmenw dikkat et Allahın izni ile atlatır
Azatimm Deletedmom5455451 inşallah geçer gerçekten çok üzülüyorum hep ağlıyor tek tesellim geçer diye umut ediyorum
Bugram_5 Azatimm bizde 15 günde bir antibiyotik kullanıyorduk kanda enfeksiyon yükseliyordu canım bu ayın 2 sinde yaptırdım 18 aylığız şükür bir aydır rahatız da acabada dedim etirmediyseniz kireçlenme felan mı dicektim bizimkinin etrafı ful kireçlenmişmiş doktor dedi sorunun nerde olduğu belli oldu dedi 🙏