Bebeğimin burnu tıkalı iki gündür hapşuruyo galiba üşüttük geçen dışarı çıkarmıştık burnu açıyoruz fakat halsizliği var doktora götürsek ilaç yazar mı başına gelen varmı böyle bi durum bugünde hafiften öksürüyor ağlayınca sürekli değil Halide yok bi calpol veriyorum