Bebeğim tadımlarda gayet güzeldi her şeyi yiyordu ağzını açıyordu istiyordu şimdi yemiyor. Dişleri yok henüz geçen hafta ateşlendi grip oldu tam iyleşti dedim hala yemiyor keyifsiz ağlıyor diş mi çıkarıcak acaba ? Diş çıkarma bu kadar yorucu mu üzülüyorum artık çünkü kilo vermiş bebeğim 😥