Ruya88 ben dediğim gibi iki kez çektirdim ikisindede kağıt imzaladım ama hiç bir sıkıntı yaşamadım dediğim gibi sadece ilaç gelince koldan sıcaklık geliyor ve altına kaciriyorsun gibi oluyor bende sadece bu oldu ve 2 dakikalık bir işlem bende çok korktum ilkinde ama boşuna korkmuşum dedim ikincide bildiğim için çok daha rahattım