Trafiğe çıkaramıyorum 3 yıldır ehliyet aldım korkuyorum arabanızda kazasız hasarsız :)) ben başına bişe getirmek istemem ama cidden çok korkuyorum ya birine Zarar verirsem ya birine carparsam ya şöyle olursa diye diye kafayı yedim . Psikologa gitmeyi düşünüyorum her psikolog bu konudan anlar mı gidenler varsa tavsiyeye açığım eşimle çok pratik yaptık hoca ile de yaptım yok arkadas geçmiyor o gerginliğim ehliyeti aldığım gün sakinleştirici hap yemiştim :)) siz düşünün artik online psikolog ile görüşmek iyi gelir mi çünkü kızım 1 yaşında onunla çıkmamız zor olur