2halime hemen geçmiycek malesef 2 yaş krizleri 18.aydan itibaren başlıyo. Bireyselleşmek istiyolar artık, müdahale edilmek istemiyolar. Sakin olun, duygusunu yansıtın. Şu an çok mı öfkelisin, öfkenin kaynağı ne gbi cümlelerle konuşmayı deneyin ama konuşmak istemiyosa ısrar etmeyin. Kurallarınız olsun mutlaka. Çocuğun kendi alanını ihlal etmeden koyulan sınırlar onların kendilerini güvende hissetmelerini sağlıyo. Sınır koyun ve tutarlı olun. Ağlamak istiyosa bırakın ağlasın duygularını keşfediyo, istediği zaman yanında olacağınızı söyleyin. Kriz btince sarılın öpün ve nedenini suçlayıcı olmadan konuşun