Asilinannesi22 Merhaba sezeryan ile 7 gün önce doğum yaptım 7 gündür bi sıkıntı yoktu fakat bugün biraz kızarıklık ağrı ve şişlik var dr herhangi bi krem ya da pansuman vermedi yapıştırma oldu. Siz krem kullandınız mı ? Başına gelen var mı ?