Umayada- ben nerdeyse hiç emzirmedim kuzumu belki 15 gün anca emdi . Doğar doğmaz küveze alınmıştı 9 gün kaldı ve sütüm gelmedi ne kadar uğraşsam da . Baştan beri mama ile besleniyor. Çok şükür sağlığı yerinde olsun da diyorum hep 🤲🏻 Gaz şu an normal hangi mamayı kullanırsanız kullanın illa ki gaz oluyor .1, 1-5 aylık olunca biraz azalıyor gaz sancıları . Mamayı da deneyerek bulmalısınız bizim tavsiye ettiğimiz mamalar size iyi gelmeyebilir . Hipp combiotic gaz ve kabızlık yapmayan bir mama genelde ama çabuk acıktırıyor doyurmuyor. Sma optipro kabız yaptı bizde . Sma comfort biraz daha iyiydi ona göre . Aptamil ilk kullandık felaket bir mama tabi yine bize göre en son bebelac gold kullanıyoruz o iyi geldi .tabi yine gazı var ama sancı çekmiyor cunku artık büyüdü ve hareketlendi kendisi çıkarıyor 3 ay 16 günlük . Siz şu süreçte karnına ayaklarına sıcak havlu basarak , masajlar yaparak rahatlatmaya çalışın . Bir de biz gaz damlası kullandık . Siz yine de doktora bunu da sorun . 🧡