Kızlar bu konudan çok muzdaribim sütüm yetiyormu anlamiyorum kızım 2 ay 10 günlük 10 gün öncesine kadar özellikle kayinvalidem yok ac sütun yetmiyo diye diye cocuga surekli mama verdi hatta doktor versen bile 60 cc ver demişti mamayi o yok yetmez diye 90 cc yapıp veriyordu aynı zamanda emziriyordum zaten bebeğimi hep ben ama bebegim önce güzel emiyordu sonra gelmesi azaldıkça ağlıyordu onlarda hemen mama veriyordu üstüne böyle olunca oda mama geleceğini bildiği için emmekten vazgeçmeye başlamıştı bende kendime karar verdim mamayi birakicqm çünkü sütüm zaten geliyor ve aç olan cocuk yerinde dururmu hiç durmaz ağlar benjm kızım ağlamıyo çok sinir oluyorum her mama verdiklerinde bende mamayi kestim sadece emziriyorum geceleri çok fazla sütüm doluyo qma gündüz yine sanki az mı geliyor diye endişem var çocuğum yine duruyor ama banada tık yaptıkları için artık aç aç diye bol su içiyorum ama sutumun böyle çok dolmasını istiyorum önerisi olan varmi