merhaba kizlar oglum 8 aylik yaklasik 2 aydir ek gidaya gectik ve o tarihten beri 3 -4 gunde bir kaka yapiyordu. kabiz oldu diyerek doktora goturduk doktor da kilo alimina bakicaz dedi ve kabizlik icinde bi ilac verdi. 1 hafta kullandik ama hala ayni olunca doktorumuza tekrar gittik. oglum gun icinde durduk yere birden agliyordu ve cok fazla terliyordu bi anda. bunu soyleyince makatina bakti ve malesef catlak oldugunu gordu. meger oglumun kakasi geliyormus ama cani yandigi icin yapamiyormus:( doktor bu agrinin bebeklerde apandisit agrisi kadar zor oldugunu belirtti. simdi krem kullaniyoruz bakalim insallah iyilesir. varmi bu durumu yasayan kac gunde iyilesti acaba? birde benzer durumlar varsa aman diyim ihmal etmeyin. kabizlik sandik ne cikti :(