Kapının önünde araba duruyor kullanan yok. Ben kızımı dolmuşla okula götürüyorum. Kullanmaya cesaretim yok. Bugün kafama koydum aksam almaya gidicem ama daha simdiden panik oluyorum. Kullananlar varsa bana cesaret verin. Yollar falan o kadar genis ki ama korkuyorum 😟 eşimle cok kullandim biliyorum ama yalnız cesaretim yok