Ay neler yasadim bi bilseniz ya dogumdan su zamana kadar. Sizler de mutlaka benzer seyler yasamissinizdir. Mesela ilk 40 gun cok iyilerdi so ra bi bagris cagris hic uyumama bir de tek basima baktim ben esim baslarda yardimci oldu izin aldi ama so ra bi basima kaldim 2 bebeyle ne lohusaligimi ne yalnizligimi dusunme firsatim oldu. Toy bir anneydim napicagimi bilmiyordum.. Cocuklar aglar esim bebek sesine hic dayanamaz sinirlenirdi. Onu sakinlestircem derken cocuklar tekrar aglardi strese girerdim. Mama ayamaya calisirdim esjm onceden niye ayarlamiyosun filan derdi bide kizardi kalkip yardim edecegine. Sonra kayinvalidem laf ederdi neden mama veriyorsun emzir diye. Sut mu biraktilar da emzircektim. Gaz sancilari basladi sonra geceleri aglaya aglaya nobet tuttugumu bilirim. Ufacik beneklerimle annemlere giderdim 1 ay kalmisligim olurdu bazen. Onlar gelmezdi nen giderdim caresizlikten. 2 senem aglamakli gecti esimle tartismalar yasadik sirf bu sebepten sutum iyice kesiliyordu ama sukur 4 ay emzirebildim sonrasi mama ile devam etti. Sonra mama vermeyin coxuga dediler esimin tarafi cok paraymis birakacakmisiz 9 aydan sonra dedim benim cocugum 1 yasina kadar mamaya muhtac.! Ne yerdek onu yedirecekmisiz kafaya bakin.. kendim egitimciyim bana biliyordur demediler deli gibi makale okurdjm hem aglardim hem okurdum. En dogrusunu yapmaya calistim cocuklarim icin ama yetersiz anneymisim gibi hissettim bunlar yuzunden. Gorumcem hamileyken gelirdi nasil yasiyorsunuz bu evde derdi ben herseyden tiksinmistim cok zayifladim en ufak bi koku beni mahvediyordu artik agluyordum yutkunamiyordum aciyordu bogazim bir de guya yardima gelmisti.. sonra oyunlar sunlar bunlar derken tv ye alistilar bir sure oyle gitti mecbur kaldim gelisimleri guzeldi kendime bakmazdim cocuklarima bakardim mis gibi kokarlardi saclari baslari hergun yapilirdi kiyafetlerinde leke goremezdiniz. Skmdi 2bucuk yasini biraz gectik bagirmalari halen devam ediyor konusmuyorlar tek tük kelimeler kullaniyorlar doktor normal diyor ama artik konussunlar cok yoruldum. Herseye sinirleniyorlar en ufak biseyde bagiriyorlar. Napicam bilmiyorum Allah yardimcimiz olsun. Suanda esimle cok cok iyiyiz ailesiyle de ama o aralar beni mahfettiler. Helallik konusu bende kalsin. Bana diyorlar arkadas cevremden iste ne guzel buyuttun kocaman cocuklar oldular masallah ama bide bana sorsjnlar birden mi buyuduler neler cektim de bu hale getirdim. Sizler neler yasadiniz bebeklerinizin gelisimi nasildi ruh haliniz nasildi cok merak ediyorum bu da dertlesme postu olsun ikiz annelerine ozel 🙏