alptoyyy kızlarımın arası tam iki yaş. Çok zor ama bir o kadar da güzel.
Kızım 15 aylıkken kendi isteğimle hamile kaldım, küçük şimdi 11 aylık oldu. Ablasının peşinde yürüyor sürekli 😂
ilk günden beri gurbette tek başıma bakıyorum, aşırı uykusuz yorgun çaresiz hissettiğim zamanlar da oldu ama bence harika yaşları yakın iki çocuk.
İlk çoçuğunuz sakinse bence hiç düşünmeyin arayı açmadan kardeş yapın 🙈
evin dağınıklığına temizliğine yarım kalan işlere takılmayacaksınız. Bebek daha 15-20 günlükken ikisiyle gezmelere başladım ben. Biri kanguruda diğeri bebek arabasında her yere gidiyorum.
Bazen kahvaltı masasını bile öylece bırakıp çıktım da oldu, her işimi kolayca yetiştirip evi pırıl pırıl yaptığım da oldu.
Ama büyüdükçe evdeki kaos artıyor 😂