Uyusun diye her şeyi yapıyorum yine de fayda etmiyor çözemedim bir türlü ne istiyor. Kucağıma alıyorum kıvranarak ağlıyor,ayağımda sallasam avaz avaz bağırıyor. En son hamak aldim onda sallıyorum,beyaz gürültü açıyorum etkisi yarım saat anca sürüyor. Bazen 1 saat uyuyor hayret ediyorum. Nasıl dayanıyor uykusuzluğa anlamadım. Tam uyudu diyorum en ufak sese gözünü açıyor yukarıdan bir ses gelsin sıçrayıp uyanıyor. Bulamadim bir çözüm 😞 esnemekten bir hal oluyor ama bana mısın demiyor ya.