Kızım 19 aylık ve geceleri sık uyanıyor emmediği halde. gündüzde 1-3 bazen 1-4 arası uyur oda zorla uyuturum ve sürekli beşiğinde sallayarak uyanır sallarım tekrar uykuya dalar. acaba cokmu uyuttugum için uyanıyor geceleri? bir yerde kızının 14 aylıkken gündüz uykusunu bıraktıgını ve gece kesintisiz uyudugunu okudum. Benim kızımda zorla uyuyor acaba bendemi bıraksam ? Bugun deneceyegim daha uyutmadım uyutmayıda düşünmüyorum kendi bayılmazsa