Benim kızım da kendi besiginden düştü göz kapağı çizilmiş kan içindeydi burnu yüzü falan kanlar içindeydi eşimi aradım direk hastaneye gittik 2 saat yatmasın eğer yatarsa elini tuz bırak hareket ediyorsa sorun yok etmiyorsa beyin cerrahisine gidin el göz hareketlerini kontrol et gözlerde kayma kusma varsa beyin cerrahisine gidin demişlerdi ben 1 saat sonra unutmuştum şükür Bi şeyi yoktu