9 aylık bebeğim. 3 ay önce işe başladım ve 3 aydır geceleri sürekli uyanıyor. Gece uykusuna çok zor dalıyor bazen gece 1 i buluyor uyuması. Önceden 9-10 gibi falan yatirirdim güzelce uyurdu sabaha kadar. Bu çocuğa ne oldu lütfen yardım edin bı fikir verin karnı aç desem devam sütü içirip yatırıyorum anlamadım sizin şunu yap dene dediginiz bişey var mı?