Ilkgozagrim47 Ben nutrigen neowind kullaniyorum. Tadi berbat veince agliyor bebegim. Sizin bildiginiz en iyi damla nelerdir. Mama ictigi icinde surekli kabiz 2 gunde bir yapiyor sanci oluyor surekli. Bebegim 45 günlük daha
nurunhayali Ilkgozagrim47 ben maflor kullanıyorum doktorumuz onu vermişti günde beş damla. İyi geliyor gibi yine gaz oluyor tabiki de ama çok zorlanmıyorlar şükür
Balkupum2505 Ilkgozagrim47 aguline tavsiye ederim hem bitkisel hemde bagirsak duzenleyici oglum kolikti bununla rahatladik ve bitirdik gaz problemini sukur
hemsirebianneee Ilkgozagrim47 şuan sab simplex kullanıyoruz bizimkide aşırı gazlı. Bir nebze iyi geldi
Mnwr32 Ilkgozagrim47 ben nurse harvays bide biogaia beraber kullandım biti probiyotik diğeri de bitkisel çok şükür hiç gaz problemi yaşamadık tavsiye ederim
yusufmertmom Ilkgozagrim47 deneyerek bulursun iyi geleni canım malesef. Ben 12-13 tane denedim. Sab simplex ve relactaz en iyi gelen oldu
Bebitomm sab simplex kullandık sadece üç ay yetti 6.aydan sonra zaten vermedim kendi yapmaya başladı 🥲☺️
Mnwr32 Ilkgozagrim47 biogaia akşamları altı damla nurse harveys de günde üç defa birer çay kaşığı demişti doktorumuz ama ben iki defa verdim birer çay kaşığı