Bebek kendisi belli ediyor kaç uyku istediğini. O zamanları hatırlamıyorum ama 2den 1e düşerken gündüz ikinci uykusuna asla yatmazdı, gece uykusuna kadar direnirdi uyumadan. Biz de tek uykuya düşürüp öğle uykusunu biraz ileri çekmiştik. 13 aylıktı erken diye düşünmemek için çok uğraştım ama fayda etmedi