Yaseminnecer Kızlar 15 günlük bebeğim var 30 ml ile 60 ml yazıyor mamanın üstünde ama benim kızım 30 ml ile doymuyor 60 ml mi vermeliyim bide mama köpürüyor sallayınca normalmi kafam karıştı hıçkırıkta tutuyor mamadan sonra nasıl yaptınız siz
Ilkgozagrim47 Yaseminnecer 60 verin sizde. Mamanin kopurmesi normal. Bebegin hıçkırmasida iyi bisey merak.etmeyin
Irmakprensesinannesi Yaseminnecer hıçkırık çok nrml beslediğiniz de hıçkırık biter zatn mama calkaladiginizda köpük oluşur çok nrml kaşık la karıştırın köpük oluşmaması için 60 cc verebilirsiniz sorun yok (hıçkırık için de 1 çay kaşığı limon verebilirsiniz )
Bilinmeyennn Yaseminnecer mamayi sallamayın kaşık yardımı ile karıştırın. Salladığıniz da ki o kopurcukler gaz yapar bebeğe.
birrtutamsevgi Yaseminnecer mamayı yukarı aşağı değilde daire çizer gibi çalakalarsanız köpürmez dolayısıyla bebeğinizde gaz oluşmaz bu nedenden
Ilkgozagrim47 Irmakprensesinannesi limon asitli oldugu için bebegin midesine zarar verir.. daha yeni doğmuş. Hickirdiginda midesini genisletir bebekler.
Irmakprensesinannesi Ilkgozagrim47 bize doktorumuz vermisti önermişti ve yeni doğduğunda kullandırılan bisi olmadı tam tersi yatar sağlar demişti o yüzden söyledim ve gerçekten de çok etkili hickirikta
Yaseminnecer Ay teşekkürler acemiyiz böyle herşeyi takıyoruz sağolun cevaplar için denicem galiba biberonda pek iyi değil
yusufmertmom Yaseminnecer her 30ml su için 1 ölçek mama canım. 1 ölçekle doymuyor ise 2 -2.5 ölçek yapabilirsin. Suyun sıcaklığı bileğini yakmayacak şekilde ılık olacak. Mamayı çalkalama kaşık ile yavaş karıştır. ( çalkalamak çok gaz yapıyor )
Helio Önce suyu sonra mamayı koyup kaşıkla karıştıracaksınız. O köpükler inanılmaz gaz yapıyor. Eğer aynı zamanda emziriyorsanız kaşık biberon kullanmanızı tavsiye ederim. Normal biberonla meme reddi yaşayabilirsiniz.
winnie-the-pooh Yaseminnecer mamayı yuvarlak daire yaparak çalkalayın diğer türlü aşagı yukarı köpürür 60 cc 2 ölçek koyacaksın zaten mamanın dışında yazıyor kaç ölçek koyacağımdan . Her bebek farklı cc lerde içer orda yazan aylara çok takılmayın