Seymaay Ya sadece benim mi terim bana kötü geliyor sık duş alan birisiyim ama aşırı rahatsız oluyorum kendi ter kokumdan. Siz nasıl başa çıktınız bu sorunla??
Deletedmom_14 Seymaay karbonat sürün koltuk altlarınıza👍🏻Hem doğal hem de gerçekten koku filan kalmıyo.
Littlebird Seymaay doğumdan sonra neden bilmem benim de ter sorunum oldu kırmızı deotak krem kullanıyorum tavsiye ederim benim sorunumu çözdü
333 Seymaay kesinlikle bunu bana doktor söylemişti . Bol su içinde hem idrar rengi açılır hem ter kokusu kalmaz demişti hamileliğimde kadın Doğum doktoru
Baloglumm41 Bende aynıyım doktoruma sormuştum emzirdiğin süre boyunca çok terlersin bol sıvı tüketmen gerekiyo ter bezleri ve süt bezleri aynı çalışıyo demişti bu yaşıma kadar ter bilmezdim şimdi sular içinde kalıyorum kendimden tiksindim resmen 🙄
Themamacita Tugce daha yeni mi geçti :( lohusayım şuan banyodan çıkıyorum deodorant sürmeme rağmen 1-2 saat sonra kokuyorum yine sanki 🥲
Tugce Themamacita geçeli epey oluyor. Tam ne zamandı hatırlamıyorum ama 4-5 aylıkken de bu problem yoktu sanki.
Tugce Themamacita bu arada söylemeden edemeyeceğim. Banyoya gidiyordum defalarca yıkıyordum. Kokusu gitmiyordu bile 😂 bari yıkandığı an temizlenseydi, yok hep kokardım. Kendimden tiksiniyordum
Seymaay Tugce emzirirken de devam ediyor bende terin bide bi başka kokuyor normal ter kokusundan daha kötü 🤢 bende kendimden nefret ediyorum şuan 🤢😂🤦♀️🤦♀️
Themamacita Tugce hahaha ben de koltuk altımı çitiliyorum resmen duşta ama yok etkisi 1 saat ya sürüyor ya sürmüyor 😁
Deletedmom_14 emy_yucek koltuk altlarinizi suyla ya da islak mendille temizleyin, nemliyken elinize biraz karbonat dokun ve koltuk altlariniza surun. Hic bi zarari yok. Kimyasal kullanmak yerine dogal yollari deneyin. Koku filan kalmiyo.
Tugce Seymaay süt artırıcı bir şey kullanıyor musunuz? Çemen otu gibi içerikler inanılmaz koku yapıyor.