Miniminimini yaptirmayin bence. Benimde oyle dip boyam aldi basini gitti. Youtube de dr osman gonulal diye bir cocuk dr u var. Cok guzel bilgilendirici videolar cekiyor. Orda bir videosunda “hamileligi ve emzirme surecinde saclarini boyuyan annelerin bebeklerinde losemiye yatkinlik keşfedilmiş” seklinde bir bilgi duydum. Bu yuzden en azindan 1 yasina kadar boyatmamaliyiz.