Ertgrlunannesi Böylesi de doğru değil . Bebeğin gelişimini engellemiş olursunuz . Dönem dönem meme reddi olabiliyor bebeklerde . İdrar tahlili de isteyin doktorunuzdan , oda beslenme reddine sebep olabiliyor . Doktorunuzun uygun gördüğü şekilde mama takviyesini yapın . Ters emzirme pozisyonunu,ayakta emzirmeyi deneyebilirsiniz . Güvenli bağlanma metodlarını tekrarlayıp yeniden deneyebilirsiniz .
Biberon olarak Medela Calma anne memesi mantığında , meme reddini engelleyen güzel bi ürün . Onu araştırabilirsiniz . İlaç emzikleri var belki bebeğiniz o şekilde içebilir mamayı onu deneyebilirsiniz . Enjektör denemediyseniz onu deneyin bir de EDS sistemi var onu araştırabilirsiniz .
Eğer doktorunuzun önerileri içinize sinmiyorsa başka bir uzmandan da görüş alın . 🧐