Gzmskr bizim geldi başımıza kızım 14 aylıktan beri gözlük kullanıyor bir göz 1,5 diğer göz 3 astigmat var göz arasında fark olduğu için gözlük kullanıyor diğer göz tembelleşmesin diye derece düşmüyor bizim ilerlemede yok şükür hep Umut ediyorum bende üzülmeyin rabbim başka dert vermesin zor atlatıyorsun bu süreci ama atlatıyorsun damla damlatılıp elle muayene oldu mu? Yoksa uzaktan cihazla mı?