Merhabalar. Kira sözleşmesi yapacağım bugün fakat aklıma takılan bi durum var. Girdiğim ev sıfır bi daireydi ve inşaat kabasıyla duruyodu yani duvarlarda o zamanın boya değilde hani hiç boyanmamış astar hali mi ne oluyomuş adını tam bilemiyorum o şekildeydi. Kira sözleşmesinde ev sahibi çıkarken boyama şartı koşuyo bunu kabul etmek doğru mu yada böyle bi hakkı var mı?