Direk konuya geçeyim cidden o kadar halsizim kii ben doğum yaptıktan sonra her hafta resmen kanamam var gerçekten artik yıldım iki ay önce doktora gittim 1 seneye kadar normal doğum yaptığın için bu kanaman gayet normal dedi ama iki gündür çok kanamam var şuan kolumu kaldiracak halim yok ve adet günüme halen var 9 aylik bebegim var şuan bugün saglik ocagina gittim hayir normal degil sen saglam doktora görün dedi aksam esimle gideyim diyorum istanbul Avrupa yakası Anadolu yakası hic fark etmez bildiginiz doktor varmi aksam gidecegiz mecburen 😶😶😶