Siz kaç aylıkken bebişlerinizin odasını ayırdınız havala r biraz daha iyi olursa oda ayırmayı düşünüyorum artık odasında yatsın istiyorum ama kaygılarım var nasıl olacak gece sürekli uyanan bir bebeğim var sanırım çok zor olacak yada biraz daha mı beklesem oda ayırmak İçin fikirlerinize ihtiyacım var