leopar
Ben bütün sebzeleri çiğ atıyorum yazın fasulye koymuştum dolaba kaynanam biraz pişir öyle at pişmez dedi, bende pişer annem hep öyle yapar dedim yaptım kaynanam da pişirip atmış ama yemeğini yaparken onunki pişmedi ve lezzetsiz oldu benimkiler tazecik pişti 😏😏