Muhkub2016 benim kizimda zayif ve kücük dogdu suan 5700 gramm ve dün doktordaydik doktor basini kaldiramadigini görünce 3-4 hafta sonra tekrar gelin dedi ozamana kadar tutmazsa özel spor yaptiran yerler var oraya göndercek yüzüstü kalmayi hic sevmiyor kaldiramiyorda basini ama kucagima aldiginda basini dik tutuyor
hergün yüzüstü yatirin kaslari gelissin ben öyle yapiyorum
eliyle tutuyor artik bilincli bi sekilde üc dört gündür elimi gördügünde hemen tutup inceliyor Bugüne kadar daha hic sesli gülmedi sadece gülümsüyor sessiz ama ciglik atiyor durmadan susmuyor 😁