Merhabalarrr , 22 aylık bir kızım var . Bu aralar hem kendi çıldırıyor hem beni çıldırtıyor sağolsun . Buraya kadar çocuk baktım sanıyordum resmen , huyu suyu her şeyi değişti . Uyku sorunumuz yoktu gece 7-8 kere kalkıyorum sebebini çözemiyorum saçma sapan ağlayarak uyanıyor yanına uzanıyorum susmuyor . Diş yüzündendir dedim köpek dişleri patlamış çünkü ama o kadar uzun sürdü ki 2 hafta oluyor ondan önce de korona olduk 3 haftadır uykusuzluktan geberiyorum . Çok agresif huysuz bizi dinlemeyen bir çocuk oldu . Hayır dediğim an bana vuruyor Tokat atıyor defalarca konuştum yapmamasını gerektiğini anlattım ama sanki sağır olmuş gibi duymuyor dinlemiyor . Çözüm bulamıyorum , vücudum artık tepki gösteriyor sağolsun bir Allah’ın kulunun da yardımı dokunmuyor . Eşimle birlikte bakıyoruz çalıştığı için o da yetmiyor . Anne gibi hissedemiyorum artık çok üzülüyorum aralıksız dua ediyorum Allahım sabır diye 😢😢 sizler ne durumdasınız çocuklarınız ne yapıyor nasıl ?