Egem06 ZMRAMOM ha ben yapıyorum çok yaptım 12 yıllık evlilikte yılda 2 kere yapmışlığım var ben altına küçük leğen ve havlu koyuyorum ama velakin o kadar gözümde büyüyor ki bu yıl anlatamam sanki evi badana yapacağım o kadar yorgun hissediyorum