Alanin aminotransferaz (ALT) 43 yüksek çıktı
Gamma glutamil transferaz (GGT) 178 yüksek çıktı
Alkalen fosfataz (ALP) 144 yüksek çıktı
C reaktif protein (CRP) 6.58 yüksek çıktı
Hamileliğimdede bakılmıştı değerler normaldi hamileliğimde fazlasıyla ilaç kullandım hap ve iğne vuruldu hastaneye yattım serumlar iğneler sayısı fazla düşük tehlikem vardı kanamam durmuyordu bebeği tutmak için kullanıldı o dönemde tetikleyebilir denilmişti 7 ay olucak doğum yapalı ağrılarım oluyor ara ara ama dayanamicak gibi oluyorum geçen gün bayılıcak gibiydim elim kolum tutmamaya başlamıştı midem karnım sırtıma ani çok ağrı giriyor 🤢 yapsam bile geçmiyor
sağlık ocağındaki doktor acil batın usg çekilsin diye kağıt yazdı cuma günü çektiricem