Sehhy emzik kullanıyor mu? Emzik işinize yarar mı acaba?
Gerçi benim oğlum normalde biberon alırdı, dün anneme bıraktım bir saatliğine. Biberonla asla içmemiş, emzik de tutmamış. Geldiğimde kolumu yalamaya başladı resmen. Bir çözüm bulursanız ben de yararlanmak isterim arada bırakmak gerekiyor çocukları:(