elifvemevaannesi Merhaba 4 aylık bebeğim 2 gündür sürekli ağlıyor huzursuz acaba büyüme atağı mı geçiriyor bilgisi olan veya aynı durumu yaşayan var mı?
mervemir- elifvemevaannesi atakta olabilir, bizimde tam 4 aylık atak geçiriyor uyku gerilemesi yaşıyor ama sürekli ağlama durumu yok emin olmak için Bi Dr a gidin isterseniz içiniz rahat etsin
elifvemevaannesi mervemir- yani vücudunda herşeye baktım pişik olabilir mi? Tırnak batması olabilir mi gibi birsürü şey ama yok. bianda ağlıyor sanırım bir dr götürmek rahatlatacak. Keşke bebişler sorunsuz şekilde büyüyebilseler 😂