oglumuz01 3 hafta önce 11 di değer. Bu arada 29 günlüğüz emziriyorum sadece. Yüzüne bastırdığımda hala sarılık var. Biberon takviyesi yapmaya devam etmek istemiyorum beni reddetmesin diye. Ama sarılık olmaz dimi hala risk varsa vereyim biberon
kubra2608 oglumuz01 10 günden sonra risk kalmıyor yavaş yavaş geçer sarılığı sık sık besleyin siz aç kalmasın
Fenty oglumuz01 Sarılık biraz zaman alıyor bizde 1.5 2. Aya doğru tamamen geçmişti en son gözünün beyazlarında kaldı. Sütünüzün durumu nasıl? Yeterli geliyorsa sık sık emzirmekle halledersiniz inşallah.
Brnbckc oglumuz01 sarılık değeri 18 olduğunda risk taşıyor. Bol bol emzir bizim 10du ilk doğduğunda o şekilde 10 günde değerimiz düştü. Mama takviyeside yaptım. İlk zamanlar sütün azsa yeterli olmayabilir🙂
oglumuz01 Fenty 5 10 dk emiyor sonra 2 saat sonra emiyor sürekli emmek istemiyor şimdi biberon vereyim dedim içmiyor