Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar 😬 az çok tahmin ettiğim rakamlarmis :(
Bana mesaj h geldi bugün optikcimizden skg gözlük hakkınizın süresi dolacak diye, 37 lira gibi bi rakam ödüyormus çerçeveye diye okudum çokta anlamadım bilgisii olan varmı, ben sadece cam degistiricem fayda sağlar mı bu indirim bana