BirrPrensessannesi mertmeltem sırt üstü yatir ayaklarını bağdaş kurmuş gibi tut ve sağa sola ileri geri salla orahatlstir kizm ağlarken bile yapsam susuyor dene istersen
akrep07 Gaz sancıları olabilir mi, bazı bebekler çok ağlar. Gaz sıkıntısından dolayı kolik de olabilir. Benim bebeğim de öyleydi 15 dakikalık uykuları dışında sürekli ağlardı
Enk33 Hastaneye gidin hanımefendi bir öncekine de yazdım bizimde böyleydi gittik gaz dolmuş bebek popodan ilaç verdiler gazını attı beş dakika sonra bende şoka girmiştim