Merhaba, bebeğim 4 aylık yaklaşık 1 haftadır uykuya dalmadan önce aşırı ağlıyor, ne yapsak susmuyor, baktık alt iki diş eti kabarmış,vücudu sıcak, çok tükürüklü eli de sürekli ağzında. Bunlar diş belirtileri midir? Öyleyse ne zaman patlar dişleri ve nasıl rahatlatabilirim? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen 😔