Talhaninannesiii Kizlar bizde uyku saatleri değişti ve beslenme isteksizligi basladi bundan olabilir mi sizce Sizde durumlqr ne
Minik_kusummm Talhaninannesiii acaba ondan mi iştahsız lik var gece deliksiz uyuyan çocuk dün ggece 3 te uyandı 6 buçukta uyudu ilk dega böyle yaptı dislerden mi bu yaz saatinden mi acaba
Saafie Talhaninannesiii Evet ya benmkini etkiledi saat 6.5 gibi gün aydıgi için bizimki uykuya devam edemiyor
birmelekannesiiio Talhaninannesiii bizimde uyku saatlerimiz değişti iki üç gündür.. Sabah 8de kalkıyor aksamda 10 gibi uykusu geliyo düzene giriyo galiba 😂 ama iştahsızlık yok bizde
Talhaninannesiii Minik_kusummm aynısı 2 gecedir başımda canim benimde suphelendigim iki şey diş veya yaz saatleri
Gizem2312 Talhaninannesiii aaa ben hiç buna bağlamamıştım. Erken kalkıyor artık uyuyamıyor gün ayınca. Akşam da erken yatıyor tabi. Bende uyutmaya çalışıyorum saati değil daha diye ne uyur ne uyanığız ikimizde 9 a kadar.
zarifbirhanim Talhaninannesiii Normalde en geç 11de uyuyan kızım bir haftadır gece 2den önce uyumuyor. Sabah erken kalkmak zorundayım acayip zorlanıyorum artık. Bide gece surekli uyanıyor. Bununla mı alakası var bilemedim
Minik_kusummm Talhaninannesiii normalinde iştahlı bir cocuktu cnm ama bir haftadır iştah azalmasi var eskiye göre uc dort gundurde sık uyaniyor ama dun gece hic uyumadi
Omma Bikedibikizannesi 😅benimkini 6.30 dan 7.30 8e kaydırmıştı. 8 de uyandığı zaman şükür namazı kılasım geliyordu😅
Ozbek42 Talhaninannesiii tek uykuya yeni geçtik bi sıkıntı yok çok şükür beslenme saatleri değişti ama eski saatlere yakın olacak sekilde ayarlıyorum
Gudu_m Talhaninannesiii yaz saatini seviyorum çünkü kızım dışarı da enerjisini atıp akşam erken yatıyor fakat kışın resmen evin için de gece 1 kadar uyumuyordu 😞
Bikedibikizannesi Omma inanırım 😂 benimkide biraz daha geç uyansa çoook mutlu olucam ama nerdeee 🙈 bugün ilk kez öğlen uykusu yaptım kızımlar okadar yorgun düştüm uykusuzluktan 🥱
Eminerd Talhaninannesiii benim oğlum 9/10 gibi yatar 7:30 8 de kalkardı hala aynı allahtan erken kalkmaya alışık bünye 😊 iştahı da normal. Erken uyanma sorunu varsa karartma perdesi kullanabilirsiniz 😊